16 Ağustos 2009 Pazar

Pastarito Muhteşem İtalyan!




Ocak ayında Pastarito'ya gitmiştim, çok memnun kalmıştım fakat bir daha gitmeye fırsatım olmamıştı.Geçtiğimiz haftasonu muhteşem bahçesine yemeğe gittim. Zengin menüsü, lezzetli şarapları ve güleryüzlü elemanları oradan çok mutlu çıkmamı sağladı.
Deniz ürünlerinden, et yemeklerine, makarnalardan pizzalara, soslardan
ekmeklere kadar her çeşit, İtalyan tarif ve lezzetiyle büyük tabaklar ve büyük porsiyonlarla masaya servis ediliyor. Fakat en değişik ve tercihim olan "Bis Pasta" tabağı.Bu tabak için menuden favori makarna çeşidinizi seçiyorsunuz fakat size bir çok sos içinden 2 sos seçme hakkı sunuyorlar.Bir tabak ekmekle ikiye bölünüyor ve 2 farklı soslu makarnanızı beraber yiyorsunuz.Ben "taglietelle" makarna çeşidini seçtim ve sos olarakta, "carbonara" sos ile "crema di tartufo e funghi porcini" (beyaz trüf mantarı kreması ve porçini mantar) istedim.Tavsiye ederim çok beyeneceksiniz:) Menü çok geniş,risottolar çok seçenekli, pizzalar muhteşem. Beyaz ve kırmızı pizzalar diye 2 seçenek sunuyorlar. Pizza sevenler buraya bayılacak:)

Çok başarılı bir italyan restoranı..
Afiyet olsun:)

Pastarito Akaretler - İSTANBUL
Vişnezade Mahallesi
Süleyman Seba Caddesi No.2
Akaretler - İstanbul
(0212) 236 67 00 (5hat)


Pastarito Suadiye - İSTANBUL
Plaj Yolu Sokak No: 25B
Suadiye - İstanbul
(0216) 362 35 01
(0216) 362 35 08

0 yorum: